Skip to content

Kisnánai Szent Imre Általános Iskola

3264 Kisnána, Petőfi Sándor út 34. // Telefon: 06-30-3415168 // // E-mail: kisnanaisuli@gmail.com

Primary Menu

Kisnánai Szent Imre Általános Iskola

  • Kezdőlap
  • E-napló
  • NTP
    • Kalandozó
      • 2024-2025-ös tanév
      • 2023-2024-es tanév
      • 2022-2023-as tanév
      • 2021-2022-es tanév
      • 2020-2021-es tanév
      • 2019-2020-as tanév
      • 2018/2019-es tanév Versenyszabályzat
      • 2017/2018-as tanév
      • 2016/2017-es tanév
        • Versenyfelhívás
      • 2015/2016-os tanév
    • ,,Példa-kép”
      • Tehetségközelben – komplex tehetséggondozó programok” című, NTP-TEHETSEG-24-0120 Budapesti kirándulás
      • NTP-TEHETSÉG-24-0120 „Tehetségközelben” – komplex tehetséggondozó programok
      • NTP-TEHETSEG-23-0070 azonosító számú, „Példakép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely című projekt képekben
      • NTP-TEHETSEG-23-0070 _Varrás, horgolás, hímzés
      • Projektzárás_NTP-TEHETSEG-23-0070 azonosító számú,”Példakép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely
      • NTP-TEHETSEG-23-0070 KIRÁNDULÁS Cserépfalu
      • NTP-TEHETSEG-23-0070 KIRÁNDULÁS Miskolc, Hernádnémeti
      • NTP-TEHETSEG-23-0070 azonosító számú, Példakép komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely, kézműves foglalkozás
      • Szentandrássy István Roma Művészeti Galéria
      • NTP-TEHETSEG-23-0077 „Együtt gyermekeink jövőjéért!” BUDAPESTI KIRÁNDULÁS
      • NTP-TEHETSEG-23-0070 Kirándulás Kiskőrös és Kecskemét
      • NTP-TEHETSEG-23-0070 azonosító számú, „Példakép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely
      • NTP-TEHETSEG-23-0070 Példa-kép komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely
      • Kirándulás Szentkúton és a Siroki Várban_NTP-SPEC-22- 0130
      • NTP-SPEC-22- 0130 _Hodász, Nyíregyháza
      • Találkozás Báder Ernő kétszeres megyei Príma díjas prímással
      • NTP-SPEC-22- 0130 számú pályázat ” Példa-kép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely BÁBSZÍNHÁZ
      • Programzáró_NTP-SPEC-22- 0130
      • NTP-SPEC-22- 0130 számú pályázat ” Példa-kép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely
      • Parlamenti séta 2023
  • Dokumentumok
    • Alapítvány
    • Kompetencia mérés eredményei
    • Iskolai dokumentumok
    • Galéria
    • Közzétételi lista
    • Bizonyítvány-másodlat igénylése
  • Pályázatok
    • Korszerű pedagógiai módszerek alkalmazását segítő iskolai közösségi program kísérleti megvalósítása a Hatvani Tankerületi Központban
    • MATEHETSZ pályázat
    • PÁLYÁZATOK, TÁMOGATÁSOK a 2015/2016-os tanévben
    • Határtalanul!
    • TÁMOP-3.1.4.C-Innovatív programok a Kisnánai Szent Imre Általános Iskolában
  • Boldog Iskola
    • 2024-2025
    • 2023-2024
    • 2022-2023
    • 2021-2022
    • 2020-2021
    • 2019-2020
    • 2018-2019
    • 2016-2017
    • 2017-2018
  • Tehetségpont
    • TEHETSÉGPONT – 2020/2021
    • TEHETSÉGPONT – 2021/2022
    • TEHETSÉGPONT – 2022/2023
  • Határtalanul!
  • EFOP-1.3.9-17-2017-00026
    • Aktuális események 2019. szeptembertől
    • Eseménybeszámoló 2019. szeptembertől
    • Aktuális események
    • Eseménybeszámoló
    • Kapcsolat
  • EFOP-1.8.5-17-2017-00039
    • Programok
  • Versenyek
    • Akikre büszkék vagyunk 2024/2025
    • Akikre büszkék vagyunk 2023/2024
    • Akikre büszkék vagyunk 2022/2023
    • Akire büszkék vagyunk 2021_2022
    • Akikre büszkék vagyunk 2020/2021
    • Területi helyesírási verseny
    • Hulladékból tárgy
    • Akikre büszkék vagyunk 2019/2020
    • AKIRE BÜSZKÉK VAGYUNK 2018/2019
    • Akire büszkék vagyunk 2017/2018
  • Ökoiskola
    • Ökoiskolai tevékenységünk bemutatása
    • Munkatervek, beszámolók
    • Együttműködések
    • Galéria
  • Digitális oktatás 2020
  • Kisnánai Nefelejcs Alapítvány
  • Oktatási Hivatal Bázisintézménye
    • Bázisintézményi program 2025
    • Bázisintézményi program 2024
    • Bázisintézményi program 2023
  • Etika / hit-és erkölcstan oktatás az iskolában
    • Római Katolikus hit-és erkölcstan
    • Református hit-és erkölcstan
  • Kapcsolat

Táblajáték és logikai verseny 2025_11_1024x768

Continue Reading

Previous Táblajáték és logikai verseny 2025_11_1024x768

Az intézmény elérhetőségei

Domoszlói III. András Általános Iskola

Kisnánai Szent Imre Tagintézménye

Cím: 3264 Kisnána, Petőfi S. u. 34.

Igazgató: Szlama Tiborné

Tagintézmény-igazgató: Juhászné Koklács Éva

Iskolatitkár: Nagy Tünde

Telefon: 06  30 3415168

Fax: 06 37 324 016

E-mail: kisnanaisuli@gmail.com

Iskola nyitvatartása  7:00 – 18:00

Kisnánai Nefelejcs Alapítvány
18580246-1-10

Az intézmény fenntartója:

Hatvani Tankerületi Központ

3000 Hatvan, Radnóti tér 2.

Telefon: +36 37 795 214

E-mail: hatvan@kk.gov.hu

REpont Fogyasztói visszaváltás a Kisnánai Nefelejcs Alapítvány javára

Örökös Ökoiskola

Vidámballagás – Ballagás 2021

https://www.youtube.com/watch?v=Cv_afuumzH0

Élménysulis nap 2021

https://www.youtube.com/watch?v=G_qlswZI0dc

Meta

  • Bejelentkezés
  • Bejegyzések hírcsatorna
  • Hozzászólások hírcsatorna
  • WordPress Magyarország

Impresszum

A honlapot a Kisnánai Szent Imre Általános Iskola üzemelteti és tartja fenn.

  • Szervezet neve: Kisnánai Szent Imre Általános Iskola
  • Szervezet székhelye:

    3264 Kisnána, Petőfi Sándor út 34.

  • E-mail cím: kisnanaisuli@gmail.com
  • Telefonszám:

    06-30-3415168

Tárhelyszolgáltató:

  • Tárhelyszolgáltató neve: NIIF Sulinet

Adatvédelem

Az Ön személyi azonosításra alkalmas információit nem adjuk ki, nem cseréljük el, nem transzferáljuk vagy adjuk át senkinek, semmilyen indokkal, az Ön engedélye nélkül! A honlap üzemeltetője csupán a kapcsolatfelvétel céljából megadott név és e-mail cím adatokat használja. Az e-maileket Gmail fiókban kezeli, s csak és kizárólag arra használja fel, hogy a felhasználó kérdésére, érdeklődésére válaszoljon. Bármely általunk gyűjtött információ felhasználható:

  • A felhasználói élményének perszonalizálására, valamint az egyéni igényekhez történő alkalmazkodásra
  • Weboldalunk fejlesztésére

Azáltal, hogy használja az oldalunkat, hozzájárul adatvélelmi irányelveink betartásához.

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.
Accessibility by WAH
  • ,,Példa-kép”
  • 2015/2016-os tanév
  • 2016 december
  • 2016 november
  • 2016 október
  • 2016 szeptember
  • 2016-2017
  • 2016/2017-es tanév
  • 2017 április
  • 2017 február
  • 2017 január
  • 2017 június
  • 2017 május
  • 2017 március
  • 2017-2018
  • 2017/2018-as tanév
  • 2018-2019
  • 2018/2019-es tanév Versenyszabályzat
  • 2019-2020
  • 2019-2020-as tanév
  • 2020-2021
  • 2020-2021-es tanév
  • 2021-2022
  • 2021-2022-es tanév
  • 2022-2023
  • 2022-2023-as tanév
  • 2023-2024
  • 2023-2024-es tanév
  • 2024-2025
  • 2024-2025-ös tanév
  • Akikre büszkék vagyunk 2019/2020
  • Akikre büszkék vagyunk 2020/2021
  • Akikre büszkék vagyunk 2022/2023
  • Akikre büszkék vagyunk 2023/2024
  • Akikre büszkék vagyunk 2024/2025
  • Akire büszkék vagyunk 2017/2018
  • AKIRE BÜSZKÉK VAGYUNK 2018/2019
  • Akire büszkék vagyunk 2021_2022
  • Aktuális események
  • Aktuális események 2019. szeptembertől
  • Alapítvány
  • Bázisintézményi program 2023
  • Bázisintézményi program 2024
  • Bázisintézményi program 2025
  • Bizonyítvány-másodlat igénylése
  • Boldog Iskola
  • Címkék
  • Digitális oktatás 2020
  • Dokumentumok
  • E-napló
  • EFOP-1.3.9-17-2017-00026
  • EFOP-1.8.5-17-2017-00039
  • Együttműködések
  • Eseménybeszámoló
  • Eseménybeszámoló 2019. szeptembertől
  • Etika / hit-és erkölcstan oktatás az iskolában
  • Foglalásaim
  • Galéria
  • Határtalanul!
  • Határtalanul!
  • Helyesírás
  • Helyesírási verseny eredménye (2017)
  • Helyszínek
  • Hulladékból tárgy
  • Iskolai dokumentumok
  • Iskolánk
  • Járványügyi statisztika
  • Kalandozó
  • Kapcsolat
  • Kapcsolat
  • Kapcsolat
  • Kategóriák
  • Kirándulás Szentkúton és a Siroki Várban_NTP-SPEC-22- 0130
  • Kisnánai Nefelejcs Alapítvány
  • Kompetencia mérés eredményei
  • Korszerű pedagógiai módszerek alkalmazását segítő iskolai közösségi program kísérleti megvalósítása a Hatvani Tankerületi Központban
  • Közzétételi lista
  • MATEHETSZ pályázat
  • Munkaterv
  • Munkatervek, beszámolók
  • NTP
  • NTP-SPEC-22- 0130 számú pályázat ” Példa-kép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely BÁBSZÍNHÁZ
  • NTP-SPEC-22- 0130 számú pályázat ” Példa-kép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely
  • NTP-SPEC-22- 0130 _Hodász, Nyíregyháza
  • NTP-TEHETSEG-23-0070 azonosító számú, „Példakép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely
  • NTP-TEHETSEG-23-0070 azonosító számú, „Példakép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely című projekt képekben
  • NTP-TEHETSEG-23-0070 Példa-kép komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely
  • NTP-TEHETSEG-23-0070 azonosító számú, Példakép komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely, kézműves foglalkozás
  • NTP-TEHETSEG-23-0070 KIRÁNDULÁS Cserépfalu
  • NTP-TEHETSEG-23-0070 Kirándulás Kiskőrös és Kecskemét
  • NTP-TEHETSEG-23-0070 KIRÁNDULÁS Miskolc, Hernádnémeti
  • NTP-TEHETSEG-23-0070 _Varrás, horgolás, hímzés
  • NTP-TEHETSEG-23-0077 „Együtt gyermekeink jövőjéért!” BUDAPESTI KIRÁNDULÁS
  • NTP-TEHETSÉG-24-0120 „Tehetségközelben” – komplex tehetséggondozó programok
  • Ökoiskola
  • Ökoiskolai tevékenységünk bemutatása
  • Oktatási Hivatal Bázisintézménye
  • Pályázatok
  • PÁLYÁZATOK, TÁMOGATÁSOK a 2015/2016-os tanévben
  • Parlamenti séta 2023
  • Programok
  • Programzáró_NTP-SPEC-22- 0130
  • Projektzárás_NTP-TEHETSEG-23-0070 azonosító számú,”Példakép” komplex nemzetiségi hagyományápoló tehetségműhely
  • Református hit-és erkölcstan
  • Római Katolikus hit-és erkölcstan
  • Szentandrássy István Roma Művészeti Galéria
  • Találkozás Báder Ernő kétszeres megyei Príma díjas prímással
  • TÁMOP-3.1.4.C-Innovatív programok a Kisnánai Szent Imre Általános Iskolában
  • Tehetségközelben – komplex tehetséggondozó programok” című, NTP-TEHETSEG-24-0120 Budapesti kirándulás
  • Tehetségpont
  • TEHETSÉGPONT – 2020/2021
  • TEHETSÉGPONT – 2021/2022
  • TEHETSÉGPONT – 2022/2023
  • Területi helyesírási verseny
  • Versenyek
  • Versenyfelhívás
  • Galéria
  • Kapcsolat
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom