ÉLMÉNYSULI – KIP-es órák

A közismereti tantárgyak esetén a délelőtti tanórák bizonyos százalékában DFHT-KIP órákat tartunk, amelyeken alkalmazzuk a Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia egyik típusát: a KIP tanulásszervezési módszert. A DFHT magában foglalja a különböző tanítási technikákat és módszereket, mint amilyen az egyéni fejlesztés, a pármunka vagy a csoportmunka. A KIP egyfajta csoportmunka, alkalmazásának egyik legfontosabb eredménye a státuszkezelés.
Például A 7.évfolyamos kémia órán a tanulók az eddig tanult kémiai alapismereteket gyakorolták változatos formában, 4 csoportban. Szituációs játékkal kellett készülniük, rejtvényt készítettek, iskolaújságba írtak rövid cikket, valamint kapott vegyszereket, anyagokat válogattak más-más szempont alapján.