ÉLMÉNYSULI – KIP az irodalomórán

Spread the love

A negyedik osztályosok irodalom órán a Komplex Instrukciós Program módszereivel gyakorolták a szövegértést, kreatív szövegalkotást és a  szóbeli kommunikációt.

Az óra célja az volt, hogy a tanulók tudják összegyűjteni, és rendszerezni szülőföldünkhöz, szűkebb hazánkhoz kötődő fogalmakkal kapcsolatos ismereteiket, valamint hogy legyenek nyitottak hazánk természeti, kulturális értékeinek és eredményeinek megismerésére, megbecsülésére.

A változatos feladatok között szerepelt plakátkészítés rajzpályázati felhívásról, készítettek térképvázlatot Kisnánáról, és a televíziózás világába is beleképzelhették magukat, mert tudósítást kellett szerkeszteniük a Tisza áradásáról. A legérdekesebbnek az a feladat bizonyult, amelyben a debreceni virágkarneválra kellett egy díszkocsi-makettet készíteni.

A feladatok megoldása során  fejlődött  problémamegoldó képességük, kreativitásuk.

Nagyon igényes munkák születtek, a gyerekek élvezettel dolgoztak, pedig sok vendég volt jelen az órán.