BOLDOGSÁGÓRA_december_A jó cselekedetek gyakorlása…

Talán mindaannyian érzékeltük az elmúlt két évben, hogy a világjárvány keltette nehéz időkben a segítő gesztusok adása és fogadása, a társas támogatás mennyire képesek enyhíteni az aggodalmat, hogyan járulnak hozzá a problémákkal való megküzdéshez. Ha jócselekedetekkel segítünk át másokat a válságon, úgy érezhetjük, hogy uraljuk a helyzetet. Ebben a hónapban is izgalmas feladatok elé néztünk és nagyon kreatív feladatmegoldások születtek…
Ha a cipőm beszélni tudna! Az 1. osztály és a 4. osztályfeladatául választotta, hogy hallgassák meg a dalfeldolgozást Béla Lászlótól, majd játsszák is el! Adják elő egy-egy rövid jelenetet cipőkkel, aminek a témája a jó cselekedetek! Lehet némajáték, de írhatnak hozzá párbeszédet is. Lehetnek a szereplők maguk a cipők!
Gyurmamese: A 2. osztály és a 3. osztály a Gyurmamese „Jó tett helyébe jót várj!” című alkotás mintájára készítettek animációt hasonló témájú meséhez vagy igaz történethez. Mivel karácsony közelettére vártuk elkészítették a gyerekek gyurmából a betlehemi jászolt az állatokat, a három királyt és a pásztorokat. Angyalokat is formáztak majd eljátszották a történetet!
A cipőm emlékszik: A felső tagozat minden tanulója a cipőm emlékszik című témát dolgozták fel. Feladatuk volt, hogy nézzétek meg Más cipőjébe bújva (Putting Yourself in Someone Else’s Shoes) című kisfilmet! Beszéljék meg, hogy mi a film üzenete számukra majd írjanak rövid történeteket cipőkről megadott szempontok mentén… pl. kinek a cipője? Nagyon szép alkotások láttak napvilágot!