Microsoft Innovatív Iskola Program

A Microsoft Innovatív Iskola Program keretében 2018. február 8-án került sor a diákoknak és a tanároknak szóló bemutató órákra.
A diákok a következő programozási alapokat tanító informatika-, illetve több egyéb tantárgyat is érintő órákon vehettek részt:
Sierpinski Fraktál / 3d modellezés (A Pascal háromszög és a Sierpinski háromszög felfedeztető feldolgozása volt a cél. Az óra végére egy különleges 3D modellezett tetraédere lett minden diáknak, mixed reality programban. )
Kvartett típusú kártya elkészítése (Egy 32 lapos kártyajáték elkészítése, melyet 4 munkacsoportra osztva maguk a gyerekek hoztak létre adott témában. Kutató csoport a tartalmát hozta létre, pénzügyi csoport az előállítási költségekkel foglalkozott, design csoport a kártya küllemét hozta létre, marketingesek pedig a reklámozását.)
Minecraft – logikai kalandjáték csoportokban (Egy Minecraft pályán teljesítettek küldetést a gyerekek csoportmunkában, a szituációt előadva, ugyanazon a pályán adott esetben különböző kalandokat átélve. )
A tanárok számára pedig az alábbi tanulásmódszertani képzést biztosították:Hogyan segíthetjük diákjainkat az önálló tanulásban, az értő szövegolvasásban, a jegyzetelési stílus kialakításában tanárként bizonyos digitális eszközökkel?